Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e-lib.bsufl.by/handle/edoc/6846| Title: | Использование обучающих платформ и сервисов для организации учебного процесса в практике преподавания РКИ |
| Other Titles: | Using of training platforms and services for the organization of classes in RFL teaching practice |
| Authors: | Захарова, О. А. Захарова, А. А. |
| Keywords: | Методика преподавания отдельных языков Технологии, методы, формы и средства обучения Методика преподавания русского языка как иностранного Русский язык Информатика и информационные технологии |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Минский государственный лингвистический университет |
| Citation: | Национально-культурный компонент в тексте и языке : сб. науч. ст. – Минск : МГЛУ, 2020. – C. 227-231. |
| Abstract: | В статье рассмотрены вопросы использования обучающих сервисов и платформ в практике преподавания русского языка как иностранного, их преимущества перед традиционными методами обучения и различные типы заданий в компьютерных обучающих программах. Ключевые слова: компьютерные технологии, интернет, обучающие сервисы и платформы. |
| Description: | Zakharova O., Zakharova A. Using of training platforms and services for the organization of classes in RFL teaching practice. The article is devoted to a question of usage of educational services and platforms in practice of teaching Russian as a foreign language, their advantages over traditional teaching methods and various types of tasks in computer-based educational programs. Keywords: computer technologies, Internet, training services and platforms. |
| URI: | http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/6846 |
| ISBN: | 978-985-28-0022-8 |
| Appears in Collections: | Национально-культурный компонент в тексте и языке (статьи) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Захарова О. А., Захарова А. А. Использование обучающих платформ.pdf | 926,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.